خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد مطرح کرد؛

حضور ضمانت بخش و قدرتمند دستگاه قضا در برابر متخلفین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۵۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در اجرای پروژه هایی که نیاز به حمایت بین بخشی است، حضور دستگاه قضا در انجام این گونه طرح‌ها به عنوان ضمانت اجرایی کار شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، پوریا محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تصادفات در محورهای اصلی شهر مشهد به عنوان یک معضل جدی شناخته می‌شود از این رو مدیران دستگاه‌های متولی در این زمینه به بررسی‌های لازم پرداخته و امروز طرحی را به منظور برقراری نظم و آرامش در بلوار وکیل آباد و سایر مسیرهای اصلی شهر آماده کرده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به مباحث تخصصی در زمینه تصادفات بلوار وکیل آباد گفت: پس از جمع‌بندی نهایی مبنی بر نیازجدی ورود دستگاه‌های متولی به این موضوع همکاران ما در سازمان ترافیک مطالعات کارشناسی خود را بر تصادفات، نحوه انجام، ساعت سانحه، وضعیت رانندگان و مولفه‌های بسیار دیگری را به منظور دستیابی به جمع‌بندی دقیق و کلی مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه اقدامات موثری را در زمینه کاهش حوادث پیش بینی کرده ایم، گفت: در حال حاضر موضوع انضباط ترافیکی در دستور کار ما قرار دارد و خرسیدنیم که در مسیر پیش رو از تجربیات آقای شریعت یار معاون دادستان مشهد برخوردار هستیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه حضور دستگاه قضا در طرحهای اجتماعی و انضباطی بسیار تاثیرگذار است، بیان داشت: در اجرای پروژه‌هایی که نیاز به حمایت بین بخشی است حضور دستگاه قضا در انجام این گونه طرح‌ها به عنوان ضمانت اجرایی کار شناخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز