خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه اول سال جاری انجام شد؛

تردد بیش از ۷ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۷۸

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات‌رسانی به بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر و مجاور از سوی پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدمهدی امامی میبدی در خصوص میزان جابجایی و تردد مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد در ۴ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: مطابق آمار در ۴ ماهه نخست سال جاری ۷ میلیون میلیون و ۶۴۴ هزار و ۸۵۳ زائر و مجاور از طریق پایانه‌های مسافربری جابجا شده‌اند.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافران در مدت زمان مشابه در سال گذشته اضافه کرد: این در حالی است که در ۴ ماهه نخست سال گذشته به بیش از  ۶ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۵ زائر و مجاور از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خدمت‌رسانی شده بود.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تردد مسافران در ۴ ماه نخست جاری تصریح کرد: تردد و جابجایی مسافران در ۴ ماه نخست سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۶۷۸ نفر افزایش داشته است.

امامی میبدی در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه در ۴ ماه نخست سال جاری گفت: در ۴ ماه نخست سال جاری ۴۳۲ هزار و ۶۷ وسیله نقلیه مسافران را از طریق پایانه‌های مسافربری جابجا کرده‌اند که تعداد وسایل نقلیه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز