خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قطار شهری مشهد مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۶ درصدی سازه ایستگاه‌های فاز یک خط ۳ قطار شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۲۲

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از پیشرفت ۷۶ درصدی سازه ایستگاه‌های فاز یک خط ۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید از روند احداث ایستگاه‌های فاز یک خط سه، گفت: یکی از اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری تکمیل فاز یک خط سه قطار شهری واقع در هسته مرکزی شهر به طول ۶ کیلومتر حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) است.

وی افزود: با توجه به همین موضوع و در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل ایستگاه‌های میدان شهدا، باب الجواد (ع) و پایانه مسافربری امام رضا (ع) واقع در این ۶ کیلومتر کارگروه ویژه معماری را ایجاد کردیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد اضافه کرد: این کار گروه با هدف تصمیم‌گیری در محل ایستگاه‌ها و افزایش سرعت عملیات معماری آن‌ها ایجاد شده است.

کیامرز با بیان اینکه در ۶ کیلومتر فاز یک و در ایستگاه‌های پایانه مسافربری، باب الجواد(ع) و میدان شهدا عملیات زیرسازی ریل (پرکننده داخل تونل) در حال انجام است، اظهار کرد: همچنین در حال حاضر احداث سازه هسته مرکزی ایستگاه‌های واقع در این ۶ کیلومتر از حدود ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در بخش خرید تجهیزات کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم، تصریح کرد: در این راستا معاونت اقتصادی متعهد شده است تا نسبت به تأمین مالی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برآوردهای انجام‌شده باید برای تکمیل ایستگاه‌های فاز یک خط۳ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان، خرید تجهیزات حدود دو هزار میلیارد تومان و برای اجرای معماری ایستگاه‌ها نیز حدود ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کیامرز افزود: در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری ایستگاه‌های فاز یک خط سه به حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز