خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی پروژه تقاطع چند سطحی آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۰۹

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۶ درصدی احداث دو روگذر غیر همسطح تقاطع چند سطحی آزادگان در مسیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه چناران و برعکس خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید خلیل منبتی در خصوص وضعیت پروژه تقاطع چند سطحی آزادگان، گفت: اکنون عملیات اجرایی تکمیل پل‌های روگذر M۱ جهت اتصال بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه مشهد- چناران و M۲ جهت اتصال بزرگراه مشهد -چناران به بزرگراه امام علی(ع) توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته عرشه پل در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه مشهد- چناران بانضمام کشش کابل‌ها و اجرای کف‌سازی به صورت کامل انجام و نصب سگمنت‌های عرشه پل دوم در مسیر بزرگراه مشهد-چناران به بزرگراه امام علی(ع) نیز پایان یافته است و عملیات کشش کابل‌های این پل درحال انجام است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه رگلاژ سطوح و تکمیل زیرسازی جهت آسفالت پل M۱ در مسیر بولوار امام علی(ع) به بزرگراه مشهد- چناران به سرعت درحال انجام است، اظهار کرد: همچنین همزمان بتن ریزی دیواره‌های زیرگذر عابر پیاده بزرگراه امام علی (ع) نیز اجرا و نصب هندریل‌های عرشه این پل تمام شده است.

منبتی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات آسفالت رمپ‌های پل‌های روگذر M۱ در مسیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه مشهد- چناران و M۲ در مسیر بزرگراه مشهد-چناران به بزرگراه امام علی(ع) از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه آغاز خواهد شد.

وی به آغاز عملیات آسفالت عرشه پل M۱ در مسیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه مشهد- چناران از نیمه اول مردادماه جاری اشاره کرد و افزود: همچنین طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده عملیات آسفالت عرشه پل M۲ در مسیر بزرگراه مشهد-چناران به بزرگراه امام علی(ع) نیز از نیمه اول شهریورماه امسال شروع می‌شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: عملیات تکمیلی عرشه پل M۱ در مسیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه مشهد- چناران شامل نصب سیستم روشنایی، پیاده روسازی، رنگ آمیزی، نصب دریچه های آب‌های سطحی و خط کشی مسیر پس از اتمام عملیات آسفالت انجام خواهد شد.

منبتی اضافه کرد: در کنارعملیات عمرانی دو پل غیر همسطح ، پیاده رو سازی پروژه آزادگان نیز توسط سازمان عمران در ضلع شمالی درحال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی گفت: در مجموع اکنون این فاز از پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان دارای بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که طبق زمان‌بندی درنظر گرفته شده تا پایان شهریورماه جاری، پل روگذر اتصال بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه چناران آماده بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز