خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس:

با پیگیری های انجام شده باجگیران از طریق ترکمنستان گاز رسانی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۲

نماینده مردم شهرستان های قوچان، فاروج و باجگیران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک و پیگیری های انجام شده از طریق وزارت خانه های امور خارجه و نفت و رایزنی با کشور ترکمنستان بخش باجگیران گاز رسانی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان، فاروج و باجگیران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک و پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت خانه‌های امور خارجه و نفت و رایزنی با کشور ترکمنستان بخش باجگیران گاز رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قوچان، هادی شوشتری در همایش شوراهای روستاهای بخش باجگیران در مسجد روستای امامقلی افزود: با توجه به اعلام شرکت گاز در خصوص عدم امکان گاز رسانی از محل گاز داخل کشور به بخش باجگیران بنده با رایزنی با کشور همسایه و وزارت نفت در حال پیگیری امضا توافق همکاری هستیم.

وی اظهار داشت: در خصوص رفع مشکلات بوجود آمده بر سر راه ترانزیت از طریق مرز باجگیران نیز با برگزاری جلسات کار‌شناسی متعدد در ایران و ترکمنستان این قول را از ترکمنستان گرفته‌ایم که با راه اندازی کنار گذر شهر عشق آباد در سال جدید میلادی مشکل ترانزیت از طریق مرز باجگیران نیز حل می‌شود و حتی بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در خصوص بازارچه مرزی باجگیران و عدم رونق آن با رایزنی‌های انجام گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت معافیت‌های لازم اخذ شده و بزودی شاهد رونق خوبی در این بازارچه خواهیم بود.

شوشتری با اشاره به نبود سالن ورزشی و پمپ بنزین در باجگیران گفت: بنده قول جذب یک میلیارد ریال برای اتمام پروژه پمپ بنزین باجگیران و پانصد میلیون ریال نیز برای تجهیز سالن ورزشی طرح صالحین در باجگیران از طریق وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان را برای جبران این کاستی‌ها را خواهم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج و باجگیران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر حل مشکل شعبه بانک ملی باجگیران افزود: طی جلسه‌ای در تهران با مدیر عامل بانک ملی ایران این موضوع را اساسی حل خواهیم کرد.

وی همچنین ازرایزنی با رئیس سازمان صدا و سیما جهت راه اندازی شبکه دیجیتال تلویزیون خبر د اد و گفت: از آنجا که باید توافقی بین وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما جهت استفاده از شبکه فیبر نوری انجام شود که پیگیر انجام آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز