خبرگزاری کار ایران

تنظیم موتور رایگان خودروی شهروندان مشهدی به مناسبت هفته هوای پاک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۱۹

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آغاز طرح تنظیم موتور، مشاوره و عیب یابی خودروها به مناسبت هفته هوای پاک خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز ۲۹ دی ماه در تقویم به نام روز هوای پاک نام گذاری شده و همه باید نسبت به تحقق هوای پاک در کلان شهر مشهد اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه براساس سیاهه آلودگی هوا، سهم خودروهای شهر مشهد در انتشار آلایندگی های شهر ۶۴ درصد است، تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت هفته هوای پاک و به منظور کاهش آلاینده های هوا و با هدف کاهش تردد خودروهای دارای نقص فنی ، معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با مشارکت اتحادیه تعمیرگاه ها و خدمات فنی خودرویی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری از طریق ۲۰ تعمیرگاه و خدمات فنی خودرویی سطح شهر اقدام به مشاوره و عیب یابی خودروها بصورت رایگان و ارائه خدمات با تخفیف ویژه از ۲۵ لغایت ۲۹ دی ماه کرده است.

معاون شهردار مشهد با اعلام برخی مراکز تعیین شده برای انجام تنظیم موتور رایگان خودرو در این روزها گفت: مراکز تعیین شده شامل مرکز خدمات موتوری پایتخت در بولوار توس، توس ۷۶، مرکز خدمات موتوری صفر تا صد واقع نبش چمن ۲۷، نمایندگی ایران خودرو نجفی کد ۳۰۲۳ واقع در کوشش ۳۱، خیبر ۲۹، تعمیرگاه غوریانی، بعد از کوشش ۲۹، داخل اولین گاراژ، اتومکانیک شاهی در بولوار توس، توس ۷۶ و اتوجلوبندی شهرک غرب، الهیه ۱، اعظم رزم ۳، دومین کوچه، سمت راست هستند.

وی افزود: همچنین مراکز تعمیرگاهی خدمات برقی و تنظیم موتور نجیب، خدمات خودرویی دنیا گذشته، خدمات خودرویی حسینی امام قلی و خدمات خودرویی روضه خوان در مجتمع خدمات خودرویی سامان اوج واقع در بولوار کشاورز و همچنین مراکز خودرویی حجت ابراهیمی، مجید حسن زاده، حسین دمور، محسن اسحاق زاده و حسین قربانی واقع در مجتمع خدمات خودرویی فجر در بولوار شهید طرحچی از دیگر مراکزی هستند که در این هفته تنظیم موتور، مشاوره و عیب یابی را به صورت رایگان انجام می دهند.

نجفی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم در راستای تحقق هوای پاک از این ظرفیتی که شهرداری مشهد فراهم کرده است در راستای انجام تنظیم موتور خودرو خود و عیب یابی احتمالی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز