خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد خبر داد؛

آماده باش کامل مدیریت شهری مشهد برای شب‌های سرد/ هوای زائران را در این شب‌ها داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۸۰

شهردار مشهد ضممن اشاره به آماده باش کمال مدیریت شهری برای شب های سرد زمستان، گفت: دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند لذا باید هوای زائرین را در این شب های سرد داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید عبدالله ارجائی در مراسم مانور زمستانه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: یکی از اقداماتی که طبق روال در شهرداری انجام می‌شود، عملیات زمستانه، برف روبی و آبگرفتگی است.

وی افزود: براساس پیش بینی هواشناسی چند روز فوق العاده سرد در پیش است و با کاهش بی‌سابقه دما مواجه خواهیم بود لذا از همه همکاران درخواست دارم تا در بالاترین سطح آمادگی باشند.

شهردار مشهد بیان کرد: همچنین درخواست داریم استانداری و فرمانداری هشدارهای لازم را به دستگاه‌ها ابلاغ کنند. دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند لذا باید هوای زایرین را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مشهد شهر امام مهربانی ها است لذا باید حواسمان به کارتن‌خواب‌‌ها باشد و خواهش دارم درب مساجد در این شب‌ها به روی این عزیزان باز باشد.

شهردار مشهد گفت: همچنین در این شب‌ها هوای حیوانات و پرندگان را داشته باشیم و در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز