خبرگزاری کار ایران

جذب ۱۷۰۰ نسخه کتاب و اهداء در قالب طرح مهرانه کتاب گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۳۱

مسئول کتابخانه عمومی حاج عبدالهی نوقاب گناباد از جذب ۱۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک‌ میلیارد و بیست میلیون ریال از موسسه فرهنگی کتاب و اهدا در طرح مهرانه( نذر فرهنگی کتاب) در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرزو اسماعیلی اول در این باره گفت: کتابخانه حاج عبدالهی نوقاب با ۶۰۰ عضو فعال خدمات متنوعی را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: برنامه متنوع فرهنگی، از جمله طرح قصه گویی بر بال سیمرغ جهت آشنایی کودکان با گذشتگان و ادبیات کهن و برنامه قصه گویی هر آیه یک حکایت با موضوع داستان امامان و پیامبران، برنامه تدبر در قرآن ویژه خردسالان و تفسیر قرآن در زندگی  ویژه بانوان با هدف آشنایی با مفاهیم ارزشمند قرآنی در کتابخانه اجرا می شود.

وی افزود: از جمله اقدامات دیگر کتابخانه جذب کتاب از موسسات و افراد در جهت تامین و  بروز کردن منابع کتابخانه است. در این راستا با همکاری موسسه فرهنگی کتاب ۱۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و بیست میلیون ریال جهت  توزیع در مناطق محروم و فاقد کتابخانه جذب کتابخانه شد. 

مسئول کتابخانه عمومی نوقاب گناباد گفت: مقداری از این کتاب ها تاکنون در قالب طرح مهرانه (نذر فرهنگی) کتاب در روستای مند، حاجی آباد، چاه میغانی، قوژد و جنگل  توزیع شده است. امید است این برنامه با همکاری مدارس و مهدهای قرآنی در سایر روستای محروم و فاقد کتابخانه اجرا و لبخندی از جنس فرهنگ کتاب و کتابخوانی بر لب کودکان و نوجوانان بنشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز