خبرگزاری کار ایران

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۳۷

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عمرانی دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران در نشست خبری با اصحاب رسانه، هدف این رویداد هنری فرهنگی را معرفی خراسان بزرگ به عنوان بزرگترین تولید کننده محصول راهبردی زعفران در جهان ونیز کمک به سرانه مصرف زعفران اعلام کرد.

وی تصریح کرد: هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران که   می‌توانند در سه بخش اصلی، ویژه وجنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه شماره جشنواره بیان کرد: هجدهم تا ظهر نوزدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده و نوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: محمد ستاری، محمدرضا شریف زاده، ناصر محمدی وعادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را برعهده خواهند داشت و بیستم آبان نفرات برگزیده از سوی هئیات داوران در آیینی تقدیر وجوایز  به آن‌ها اهدا می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه این جشنواره، در بخش اصلی سه نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش ویژه نیز سه نفر در رتبه‌های اول تا سوم و در بخش جنبی در مجموع ۶ برگزیده در بخش‌های عکس و ویدیو ۶۰ تا ۱۰۰ ثانیه  خواهند بود.

وی گفت: هفتمین جشنواره عکس زعفران با حضور ۴۰ عکاس کشوری و۳۰ عکاس منطقه‌ای و دو خبرگزاری خارجی در حال برگزاری است که عکاسان داخلی از استان  های تبریز ، اصفهان ، گرگان ،ساری ، مشهد و تربت حیدریه و زاوه در جشنواره شرکت کردند .

عمرانی تاکید کرد: قصد داریم اولین دبیرخانه دائمی عکس جشنواره را در تربت حیدریه از طریق اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ویا شهرداری و شورای شهر راه اندازی کنیم .

وی یکی دیگر از رویداد های هفتمین جشنواره عکس زعفران را بخش آرشیوی عنوان کرد وگفت: کلیه عکاسان که از ادوار گذشته عکس یا فیلم به عنوان زعفران ضبط کردند میتوانند در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز