خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج هنر نقاشی معنوی؛

نمایشگاه نقاشی «صدای زندگی» در نیشابور برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۱

این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی معنوی در بین جامعه هنری بخصوص بانوان و تشویق این قشر جامعه و نقد و بررسی این آثار برگزار گردیده است.

به مناسبت برگزاری سی وششمین دوره مسابقات قرآنی خراسان‌رضوی، نمایشگاه نقاشی «صدای زندگی» آثار بانوی هنرمند سبزواری طاهره عبداله زاده ثانی در محل نگارخانه کمال الملک نیشابور بر پا شد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا آتشی مسوول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: شهرستان نیشابور از دیرباز مهد هنرنگارگری ونقاشی ایران بوده و هنر نقاشی رشد فزاینده‌ای در این شهر هنر پرور داشته است.

وی افزود: به همین دلیل اساتید و هنرجویان برجسته نقاشی توانسته‌اند مقام‌های برتر ملی و بین‌المللی را از آن خود کنند و به مناسبت برگزاری سی وششمین دوره مسابقات قرآنی استان در نیشابورنسبت این نمایشگاه برگزار شده است.

آتشی در خصوص این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه نقاشی «صدای زندگی» آثار بانوی هنرمند سبزواری طاهره عبداله زاده ثانی که شامل ۴۹ اثر رنگ روغن، با موضوع فلسفه خلقت و پیچیدگی های روح انسان که براساس آیات وروایات در ابعاد ۷۰*۵۰ تا ۱۲۰*۱۰۰ سانتیمتر در معرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند سبزواری است که به سبک سورئالیسم و نمادگرا برگزار شده است.

مسوول نگارخانه کمال‌الملک گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی معنوی در بین جامعه هنری به‌خصوص بانوان و تشویق این قشر جامعه و نقد و بررسی این آثار برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «صدای زندگی» از ۲۳ لغایت ۲۸ آذر ۹۲ همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز