خبرگزاری کار ایران

از ساعاتی پیش؛

بارش باران و وزش باد در محورهای خراسان‌رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۵

قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنا بر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی، رانندگان عبوری در محورهای حوزه استحفاظی تربت حیدریه، رشتخوار و باخرز امروز سه‌شنبه نوزدهم آذرماه شاهد بارش باران هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد: صبح امروز نوزدهم آذرماه با وجود بارش باران در محور‌های این سه شهرستان رعایت نکات ایمنی بویژه سرعت مطمئنه از سوی رانندگان ضروری است.

همچنین در این گزارش به وزش باد در راه‌های شهرستان‌های درگز و بخش احمدآباد اشاره شده و آمده است: وضعیت سایر مسیرهای استان عادی است و تردد در آن‌ها به صورت روان جریان دارد.

مرکز اطلاعات راه‌های خراسان‌رضوی در پایان از تمامی رانندگانى که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد: قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن اینکه بنا بر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز