خبرگزاری کار ایران

حسین صادقی:

طراحی و اجرای پروژه‌های شهری باید به همراه پیوست فرهنگی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۲

یکی از مهمترین مباحثمطرح در بررسی سطح ایمنی شهرها، رفع نیاز فیزیکی و روانی شهروندان به داشتن شهری ایمن است که البته این ایمنی، باید در همه ابعاد سکونت و زندگی شهروندان، جاری و قابل لمس باشد.

حسین صادقی جراح قلب گفت: مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است و طراحی و اجرای پروژه‌ها، باید همراه با تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین صادقی جراح قلب در دیدار از زادگاه خود، شهر چکنه واقع در خراسان‌رضوی با بیان اینکه داشتن آگاهی و دانش کافی در تصمیم‌گیری‌ها مقدمه ایجاد آرامش و نشاط در بین شهروندان است گفت: یکی از مهم‌ترین مباحثمطرح در بررسی سطح ایمنی شهر‌ها، رفع نیاز فیزیکی و روانی شهروندان به داشتن شهری ایمن است که البته این ایمنی، باید در همه ابعاد سکونت و زندگی شهروندان، جاری و قابل لمس باشد.

وی افزود: مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است و طراحی و اجرای پروژه‌ها، باید همراه با تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی برای شهر‌ها باشد.

سعید فرجامی فر شهردار شهر چکنه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور صادقی، وی را افتخار شهر چکنه دانست و گفت: به لطف خداوند و همت فرماندار پرتلاش شهرستان و همچنین همدلی و همکاری شورای شهر که نمونه بارز و موفق تدبیر مردم در مدیریت شهری است، درصدد هستیم با ارتقای روحیه تعاون، افزایش جلب مشارکت مردم، ابتکار در کسب درآمد پایدار و توجه به سیمای شهری شهر آباد‌تر و زیباتری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار چکنه خاطر نشان کرد: همگرایی و توافق جمعی، باعثپیشرفت کار‌ها می‌شود و ما به منظور پیشبرد اهداف شهرداری، نوید خدمتی جدید در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری را می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز