خبرگزاری کار ایران

از سوی دانشگاه علمی کاربردی استان و همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی؛

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در مشهد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۹

این نمایشگاه در وسعتی حدود ۴۰۰ مترمربع با بیش از ۶۰ غرفه فعال در روزهای ۱۶ تا ۱۸ دی‌ماه به مدت سه روز در هتل پردیسان مشهد برگزار خواهد شد که صبح ۱۶ دی‌ماه مراسم افتتاحیه و عصر ۱۸ دی‌ماه مراسم اختتامیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان در مشهد با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود رضایی رکن‌آبادی در نشستی خبری با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در دو سال گذشته در کشور برگزار شده و در خراسان‌رضوی برای نخستین‌بار امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه این است که علاوه بر معرفی دانشگاه به متقاضیان این نکته را به دانشجویان و جویندگان کار نشان دهیم که این دانشگاه در راستای کارآفرینی قدم برمی‌دارد.

رضایی تصریح کرد: مخاطبان اصلی این نمایشگاه دانش‌آموزان هنرستانی و کار و دانش، دانشجویان رشته خدماتی و فنی، خانواده‌های آن‌ها، معلمان و اساتید مرتبط، صنایع و کارخانجات و نهادهای دولتی متولی اشتغال و کارآفرینی هستند.

رئیس نمایشگاه توسعه و کارآفرینی گفت: این نمایشگاه در وسعتی حدود ۴۰۰ مترمربع با بیش از ۶۰ غرفه فعال در روزهای ۱۶ تا ۱۸ دی‌ماه به مدت سه روز در هتل پردیسان مشهد برگزار خواهد شد که صبح ۱۶ دی‌ماه مراسم افتتاحیه و عصر ۱۸ دی‌ماه مراسم اختتامیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز