خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۲۳ هزار شغل مزاحم در شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۳۵

این واحدهای صنفی تا تعهد ندهد که به صورت تعطیلی دائم و یا جابجایی محل واحد صنفی و یا ایجاد تمهیدات جهت رفع مزاحمت اقدامی را انجام نمی‌دهند، پلمب می‌مانند.

دبیر کمسیون بند ۲۰ شهرداری مشهد از شناسایی بیش از ۲۳ هزار و ۱۰۰ شغل مزاحم در شش ماهه نخست سال جاری در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد علی کدخدا بیان کرد: پس از بازدیدهای کار‌شناسان کمسیون بند ۲۰ شهرداری مشهد از سطح شهر بیش از ۲۳ هزار شغل مزاحم در مشهد شناسایی شد که برای چهار هزار و ۱۵۵ مورد از آن پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده تشکیل شده برای دو هزار و ۴۹۷ مورد در کمیته بدوی رای صادر شده و مابقی نیز رفع مزاحمت کرده‌اند.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری مشهد بیشترین تخلفات را مربوط به خدمات خودرویی عنوان کرد و گفت: این مشاغل بیشتر در مناطق ۲ و۳ و۶ و ۷ فعالیت دارند.

وی به تعهدات این واحدهای صنفی اشاره کرد و افزود: این واحدهای صنفی تا تعهد ندهد که به صورت تعطیلی دائم و یا جابجایی محل واحد صنفی و یا ایجاد تمهیدات جهت رفع مزاحمت اقدامی را انجام نمی‌دهند، پلمب می‌مانند.

کدخدا به ۹۵۰ واحد صنفی پلمپ شده اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۵ نفر اقدام به فک پلمپ کردند که پرونده‌های آنان به دادگاه ارجاع داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز