خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

از اقتصاد با رشد منفی نمی‌توان انتظار معجزه داشت / دولت دچار گرفتاری‌های شدید مالی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۲

راهکار برون رفت تولید از وضعیت موجود با اقدام‌های قبلی امکان‌پذیر نیست و ما نیاز به یک سری اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم تا در فضایی تعاملی و با کمک خود تولید کنندگان به راه حل‌های قابل قبول‌تر برسیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق مشهد گفت: از اقتصادی که با رشد منفی ۵ درصدی رو به رو است، نمی‌توان انتظار معجزه ناگهانی را داشت و دولت اگر تلاش کند تا سال ۹۳رشد اقتصادی منفی ۵ درصدی را به صفر برساند خیلی هنر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شافعی در جمع اعضای اتاق مشهد ضمن بیان این مطلب افزود: تصمیمات نادرستی که در گذشته در زمینه تولید و تجارت گرفته شده، اثرات خود را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت می‌خواهد کار جهشی را در ارتباط با تولید انجام دهد، اما این توان را در حال حاضر ندارد، تصریح کرد: دولت دچار گرفتاری‌های شدید مالی است به همین دلیل باید کمک کنیم تا دولت از ناتوانی خارج شود و بتواند اقدامات عاجل انجام دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق مشهد همچنین با اشاره به اینکه صنعت بیمار بد حالی است تصریح کرد: از یک مریض بد حال نباید انتظار شادمانی داشت و در مورد مسایل اقتصادی کشور هم تا زمانی که شادمانی و پویایی را به صنعت برنگردانیم، وضع اقتصاد ما تغییر چندانی نخواهد کرد.

شافعی ادامه داد: پایه و اساس توسعه در گرو تولید است و متاسفانه ما این شعار را مداوم تکرار می‌کنیم و در عمل نشانی از این باور در بسیاری از بخش‌ها دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: راهکار برون رفت تولید از وضعیت موجود با اقدام‌های قبلی امکان‌پذیر نیست و ما نیاز به یک سری اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم تا در فضایی تعاملی و با کمک خود تولید کنندگان به راه حل‌های قابل قبول‌تر برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز