خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش ۳۰ درصدی کرایه های تاکسی درون شهری تربت جام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۴۰

رئیس سازمان حمل و نقل درون شهری تربت جام از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی های درون شهری خبر داد.

محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما یک خانواده هستیم و رئیس سازمان و رئیس خط و راننده معمولی نداریم و همه می توانند نظرات خود را مطرح کنند و درب سازمان به روی همه باز است.

وی افزود: مشکلات رانندگان را درک می کنیم و اطلاع داریم ماشین ها فرسوده هستند و خیلی از رانندگان بیمه رانندگی نیستند اما این دو موضوع یک مبحث کشوری است که فراتر از اختیارات شهرستان است ولی اینگونه هم نیست که بی تفاوت باشیم تلاش و پیگیری خود را جهت احقاق حقوق رانندگان انجام می دهیم.

اسکندری ادامه داد: در بحث افزایش نرخ کرایه ها فقط سازمان تصمیم گیرنده نیست و باید مسیر قانونی خود را طی کند و درست است که روی رانندگان فشار اقتصادی هست اما باید شرایط شهروندان را هم درک کنیم .

وی بیان کرد: در هیچ جای کشور پیشنهاد ۵۰ درصدی افزایش نرخ کرایه نداشتیم اما ما این پیشنهاد را دادیم و با افزایش ۳۰ درصدی کرایه ها شورای اسلامی شهر موافقت کرد اما به علت رند کردن مبلغ عملا ۳۵ درصد افزایش کرایه داشتیم که در ۶ ماهه دوم سال بر اساس نرخ تورم این افزایش کرایه مجدد به شورای اسلامی شهر پیشنهاد خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل درون شهری گفت: برای اولین بار است که واحد رفاه رانندگان را راه اندازی نمودیم که توزیع بسته های معیشتی و قرارداد با فروشگاه های مواد غذایی و خدمات خودرویی و همچنین خدمات درمانی جهت دریافت تخفیفات به خانواده بزرگ حمل و نقل درون شهری در همین راستا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز