خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خراسان رضوی مطرح کرد؛

قطع برق واحدهای صنعتی دغدغه جدی مدیریت تعاون و کار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۲۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: قطع برق واحدهای صنعتی همواره جز دغدغه های ما بوده و امیدواریم با طراحی سامانه انرژی توسط یک شتابدهنده، در خصوص رفع این مشکل گام مثبتی برداریم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدامین بابایی در جلسه کارشناسی کارگروه اشتغال استان گفت: قطع برق واحدهای صنعتی جز دغدغه های ما نیز است، همچنین یکی از شتاب‌دهنده ها سامانه انرژی را طراحی کرده و آمادگی داریم تا توسط این شتابدهده مدل صرفه جویی هزینه برق را به گونه ای طراحی کنیم که برق واحد صنعتی قطع نشود و همچنین در کاهش هزینه برق کمک شود. 

وی ادامه داد: امیدواریم و تلاش داریم که این موضوع از استان خراسان شروع شود و در حال برنامه ریزی هستیم در جلسه ای با مسئولان تصمیم گیرنده، این مدل ارائه شود تا هرچه سریعتر اجرایی شود. 

بابایی افزود: جلسات مرتب و هفتگی باید برگزار شود تا بتوانیم چالش های حوزه صنعت را با مراکز شتاب‌دهنده مطرح و سپس برطرف کنیم، اولین موضوع را هم با بحث صرفه جویی در برق شروع کنیم. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار داشت: حضور افراد موثر و باتجربه در این جلسات، موجب رشد و پیشرفت کار خواهد شد و اگر مدیران ما توجه جدی به این دغدغه ها داشتند بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی حل می شد. 

وی در خصوص هم افزایی بین دولت و مردم گفت: در تمام شرایط سخت از جمله جنگ، مردم و حکومت از یکدیگر جدا نبوده اند و همیشه مردم تلاش کرده اند تا آبادانی در کشور ایران صورت گیرد،بعد از سال ۶٨ ما بعنوان دولت قصد سازندگی و توسعه سیاسی داشتیم، امروز نیز لازم است با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، در کنار مردم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. یکی از این اتفاقات خوب مردمی سازی یارانه ها بود. این مردمی سازی باعث شده تا تمام سود ارزی کشور در جیب مردم رود و جلوی بسیاری از قاچاق ها گرفته شود. 

بابایی با اشاره به نقش مهم تعاونی ها افزود: می‌توانیم با توجه به بخش تعاون،گره های مختلف را باز کرد، به شرطی که این بخش را اجازه دهند تا فعالیت خود را انجام دهد، نگاه به این بخش باید تغییر کند و باید بررسی شود تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داده که در طول این سال‌ها بخش تعاون مکمل حوزه های صنعت و تولید نبوده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: از ظرفیتی که در استان ایجاد شده، باید نهایت بهره را برد و از تجربه بزرگان صنعت نیز استفاده کرد، زیرا این تجربیات گره گشای مشکلات زیادی خواهد بود. دولت نیز باید تسهیلگری کند و این امر به خوبی در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز