خبرگزاری کار ایران

شهردار قوچان:

ایجاد تغییرات اساسی درشهر مهمترین هدف شهرداری قوچان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۳

شهردار قوچان گفت: اعتماد سازی، شفاف سازی و ایجاد تغییرات اساسی در شهر، مهمترین هدف شهرداری قوچان است.

شهردار قوچان گفت: اعتماد سازی، شفاف سازی و ایجاد تغییرات اساسی در شهر، مهم‌ترین هدف شهرداری قوچان است.

محمد رضا دادرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان افزود: شهر قوچان از شهرهای بزرگ خراسان رضوی محسوب می‌شود که با توجه به شرایط جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق کشور حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: منطقه قوچان در مرکز ۱۰ شهرستان شمال خراسان رضوی واقع شده و بسیاری از مردم شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات مختلف به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

شهردار قوچان با اشاره به عبور بدون توقف حداقل ۲۵میلیون زائر و مسافر سالانه از این شهر و عدم توقف آن‌ها در هسته مرکزی شهر افزود: عبور بدون توقف این زائران و عدم برنامه ریزی برای استفاده از این پتانسیل در گذشته باعثانجام خدمات رایگان از جیب مردم شهر بدون هیچ برداشتی برای شهر شده است.

دادرس گفت: این در حالی است که در هیچ کجای کشور محصولات بی‌مانندی همچون لبنیات، گوشت، گردو، کشمش، شیره انگور، سیب درختی و سیب زمینی وصنایع دستی همچون نمد و چارق و فرش این منطقه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: باید ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی را در طرح‌های سرمایه گذاری و عمران شهری در دستور کار شهرداری قرار دهیم تا بتوانیم از پتانسیل‌های بالقوه شهرستان در جهت افزایش درآمد و اشتغال و شکوفایی اقتصاد منطقه استفاده کنیم، زیرا درآمدهای شهرداری، عوارض و اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی نیازشهر و شهرداری نیست.

شهردار قوچان با اشاره به حضور قوچانی‌های توانمند و صاحب فکر و ایده مقیم در شهرهایی همچون مشهد و تهران گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و مساعدت دیگر قوچانی‌های مقیم نقاط دیگر کشوردر جهت آبادانی و توسعه شهر قوچان گام برداریم.

دادرس در ادامه با اشاره به شروع بکار شورای شهر و فرماندار جدید که بومی منطقه می‌باشند گفت: با وجود انجام کارهای اصلی و خدمات بسیار در حوزه شهری به کارهای زیربنایی توجه نشده است که امیدواریم با همیاری بسیار خوبی که این عزیزان دارند هرچه سریع‌تر تحولات اساسی در شهر ایجاد کنیم.

وی افزود: بنده از سال ۸۶ که از مشهد به شهرداری قوچان بازگشتم در ذهنم طرح‌هایی در جهت جابجایی شهرداری و ایجاد بازارهای جدید اقتصادی در دیگر نقاط شهر را داشتم که امیدوارم با کمک مسئوولین جدید شهرستان از جمله شورای جدید و فرماندار و نماینده فهیم شهرمان بتوانیم این طرح‌ها را به ثمر برسانیم.

دادرس در پایان این گفتگو با اشاره به از پای ننشستن شهرستان‌های همجوار گفت: به زبان ساده اگربه خودمان نجنبیم کلاه قوچان پس معرکه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز