خبرگزاری کار ایران

صدور ۸۴۴ فقره فرم تخلف به دلیل گران‌فروشی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۵۶

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۸۴۴ فقره فرم تخلف در زمینه گران‌فروشی و ۵۵۵ فقره تخلف در زمینه عدم درج قیمت، کم فروشی صادر شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر دلداری گفت: در یک ماه گذشته ۱۹ هزار و ۳۴۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهر مشهد صورت گرفته که این میزان بازرسی منجر به صدور ۱۷۴۷ فقره فرم گزارش تخلف به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال شده که برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی گفت: ۲۱۵۰ مورد گزارش‌های مردمی از سامانه‌های ارتباطی مختلف دریافت شده که ۴۰ درصد از آن منجر به احراز تخلف شده است. همچنین ۵۰۹ مورد شکایت کتبی در اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی دریافت شده که ۱۷۵ مورد آن با دریافت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جلب رضایت شده و مابقی پرونده‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۳۴۵ پرونده تخلف مربوط به صنف نانوایی بوده که با همکاری تعزیرات حکومتی تعدادی از این واحد‌ها پلمپ شده‌اند.

دلداری گفت: همچنین ۲۴۵ پرونده تخلف مربوط واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی، ۱۶۸ پرونده مربوط واحد‌های عرضه مرغ، ۵۵ پرونده مربوط به واحد‌های عرضه گوشت فروشی و ۳۵ پرونده مربوط به واحد‌های عرضه آجیل و خشکبار تنظیم و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی شب یلدا از ۲۲ آذر ماه با همکاری بهداشت و تعزیرات حکومتی آغاز شده و تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت. اولویت نظارت بر رستوران‌ها، قنادی‌ها، گل‌فروشی‌ها، میوه و تره‌بار و آجیل و خشکبار است. گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با نصب بنر‌های متحدالشکل در واحد‌های منتخب با حداقل سود میوه شب یلدا را عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز