خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت رئیسه شورای مشهد:

باید به کارمندان فرهنگی انگیزه کار داد تا هر روز برای رفتن به جاهای دیگر درخواست ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۳۲

عضو هیأت رئیسه شورای مشهد گفت: همراهی و همدلی در بین نیروهای فرهنگی مثال زدنی است؛ من در چهار معاونت کار کردم و جدایی از هیچ کدام به میزان جدا شدن از معاونت فرهنگی برای من سخت و دشوار نبود.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در مراسم اعطای احکام پرسنل معاونت فرهنگی اجتماعی که با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۷ سال پیش که کار خود را از اولین فرهنگسرا به نام غدیر شروع کردیم، در کنار یکدیگر، برای عرصه فرهنگی در حال تلاش هستیم.

وی ادامه داد: همراهی و همدلی در بین نیروهای فرهنگی مثال زدنی است؛ من در چهار معاونت کار کردم و جدایی از هیچ کدام به میزان جدا شدن از معاونت فرهنگی برای من سخت و دشوار نبود.

عضو شورای شهر افزود: جابجایی همکاران فرهنگی در قسمت های مختلف شهرداری دارای حسن بود زیرا باعث شد تفکر آنان در قسمت های مختلف منتشر شده و در سیستم مدیریت شهری پیاده سازی شود.

وی زحمات کارمندان شهرداری را خارج از دید عموم و بدون چشم داشت مالی عنوان کرد و ضمن تشکر از آنان، گفت: با آمدن دوره جدید شورای شهر به ارتقای فرهنگ امیدوار شدم و باید به آن چیزی که در گذشته بودیم برگردیم و بتوانیم فرهنگسراهای گذشته را احیا کنیم.

سلیمی ادامه داد: باید به کارمندان فرهنگی که همواره دلسوز بوده اند، انگیزه کار داد تا هر روز برای رفتن به معاونت های دیگر درخواست نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز