خبرگزاری کار ایران

آخرین تصمیمات در باره تولیت و تصدی امور مهدهای کودک خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۷۲

بهزیستی خراسان رضوی از مدیران مهدهای کودک استان خواست تا برای پیگیری امور اجرایی خود به نواحی ادارات آموزش و پرورش شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: این استان دارای ۱۵۰۳ مهدکودک خصوصی دارای مجوز سازمان بهزیستی است که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از اواخر اسفند ماه سال گذشته، همه امور مربوط به مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش (سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک) واگذار شده است و صاحبان امتیاز مهدهای کودک می توانند برای پیگیری امور مربوطه، به واحد مشارکت‌های نواحی آموزش و پرورش شهرستان ها مراجعه کنند.

شهره شاهرودی با بیان اینکه کمیته انتقال استانی که اعضای آن مرکب از مسئولان دو دستگاه (آموزش و پرورش و بهزیستی)  است ، جهت تسریع و تسهیل امور مربوط به این نقل و انتقال تا کنون چند جلسه  داشته اند و در نشست مشترک این هفته، مقرر شد از روز چهارشنبه‌  ۱۴ مهرماه، تمامی مهدهای کودکی که در سال جاری جابجایی ساختمان داشته اند، می‌توانند جهت انجام امور مربوط به تعویض پروانه فعالیت به حوزه مشارکت‌های نواحی ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به بخشنامه های بهزیستی، مبنی بر لزوم جمع آوری تابلوهای دارای نشان بهزیستی -تا زمان تعیین تکلیف تابلوها توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک- مؤسسان مهدهای کودک باید تغییراتی در تابلوی قبلی به شرح ذیل اعمال کنند:

- حذف آرم و نشان سازمان بهزیستی از تابلوها.

- تغییر عبارت «تحت نظارت بهزیستی» به «تحت نظارت آموزش و پرورش».

وی در ادامه افزود : دارندگان موافقت اصولی مهدهای کودک نیز می توانند از آذر ماه جهت دریافت پروانه فعالیت به ادارات نواحی آموزش و پرورش شهرستان ها مراجعه نمایند.

وی همچنین در خصوص شهریه‌ سال جاری مهدهای کودک نیز گفت: شهریه مهدها به زودی بر اساس گروه سنی کودکان (شیرخوار- نو پا و نوباوه)، نوع مهد و درجه آن ( سطح یا  تعداد ستاره) توسط آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز