خبرگزاری کار ایران

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۹۵

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی » و با ظرفیت روزانه ۲۰ هزار دُز تزریق واکسن امروز چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، عبدالله ارجائی شهردار مشهد در این مراسم گفت: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری در مشهد مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ارجائی افزود: در این راستا تجهیز بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با ظرفیت روزانه ۲۰ هزار دُز تزریق واکسن در نمایشگاه بین‌المللی این شهر در دستور کار قرار گرفت و امروز بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی برای افزایش دو برابری ظرفیت این مرکز نیز وجود دارد.

شهردار مشهد گفت: همچنین اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری با ظرفیت ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: تسهیل دسترسی مردم به واکسیناسیون اولویت و نیاز امروز است لذا این اتوبوس‌ها برای مناطق محروم و حاشیه‌ شهر آماده سازی شده‌ است، ارگانهای مختلف نظیر مراکز خیریه، آسایشگاه ها، مراکز نگهداری سالمندان نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مرکز واکسیناسیون شهید سردار سلیمانی با ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۲۰ هزار نفر به صورت خودرویی و غیر خودرویی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد راه اندازی شده است.

در کنار این مرکز ۱۷ محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز