خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین رونمایی از کتاب مردم ایران: سبک زندگی مردم ایران به روایت والدین شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۹۳

آیین رونمایی از کتاب مردم ایران: سبک زندگی مردم ایران به روایت والدین شهدا با حضور نویسنده کتاب، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان مشهد و خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آئین رونمایی از کتاب «مردم ایران: سبک زندگی مردم ایران به روایت والدین شهدا» با حضور مهدی ابراهیمی، نویسنده کتاب؛ حجت الاسلام  علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛ فاطمه سلیمی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی شهر مشهد و جمعی و مسئولین شهرستان مشهد؛ یوسف اسماعیل زاده، معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری و خانواده شهیدان سیدرضا هاشمی خلیل آباد، جمشید خسروی، حسن و علیرضا رمارم، حمید ابراهیمی برگزار شد.

در ابتدا فاطمه سلیمی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی شهر مشهد با بیان اینکه گفتن از شهدا بسیار سخت است، گفت: باید در مقام پدر و مادر باشید که بدانید داغ از دست دادن فرزند هیچگاه کم رنگ نخواهد شد. والدین شهدا چه اعتقاد راسخ و قوی داشته‌اند که توانسته اند از عزیزترین میوه زندگی خود بگذرند. 

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه امروزه ما از سفره با کرامات شهدا ارزاق می کنیم،گفت: کتابهایی بسیاری در باب شهیدان و همسرانشان نگاشته شده است اما کمتر کتابی به والدین شهدا و شیوه زندگی آنها پرداخته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی این مراسم را یک جلسه روحانی و معنوی دانست و گفت: کتاب «مردم ایران» به نقش والدین در جامعه و سبک زندگی مومنانه و اسلامی پرداخته است. امیدوارم این کتاب به دست مومنان خود برسد تا جامعه امروز و به ویژه نسل جوان ما بیشتر با سبک زندگی شهدا و خانواده های آنان آشنا شوند.

وی افزود: همیشه این مساله را به خاطر داشته باشیم که امنیت، رفاه، عزت و سربلندی امروز جامعه ایران را مدیون شهدا و پدر و مادران آنان بوده، هستیم و خواهیم بود.

در پایان مهدی ابراهیمی ، نویسنده کتاب «مردم ایران: سبک زندگی مردم ایران به روایت والدین شهدا» ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام ماه صفر گفت: اگر چه کتابهایی بسیاری هستند که به سبک زندگی شهدا، همسران و فرزندان آنان پرداخته اند اما همیشه جای خالی نقش والدین آنان در این مجموعه احساس می شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز