خبرگزاری کار ایران

آسیب دیدگی ۴٠ درصدی خانه های روستایی در زلزله امروز قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۵۱

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قوچان گفت: برخی خانه‌های روستایی ۴٠ درصد دچار تخریب و آسیب شدند.

به گزارش  ایلنا، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد برخی از منازل کاهگلی روستایی قوچان در پی زلزله اخیر تخریب شده، اظهار کرد: بیشترین خسارتی که وارد شده، مربوط به دره عمارت و همچنین مربوط به روستاهای خلکانلو، عمارت، دیزادیز و آبشور است و آنهم به علت نزدیکی به مرکز زمین لرزه است. 

قوی هیکل با اشاره به این مطلب که ۵ اکیپ ارزیابی از بنیاد مسکن شهرستان قوچان با ۱۰ نفر نیرو در منطقه دره عمارت حضور دارند، اعلام کرد : بر اساس ارزیابی‌های اولیه و مشاهده تک تک منازل خسارت دیده شده برآورد هزینه انجام می‌شود تا به زودی موضوع بازسازی در منطقه اجرایی شود.

همچنین در ادامه علی فضائلی‌نیا، بخشدار بخش مرکزی شهرستان قوچان، در حاشیه بازدید از یکی از منازل مسکونی تخریب شده در روستای دیزادیز قوچان خاطر نشان کرد : خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم و عمده خسارت‌ها مالی بوده است اما یکی از ساختمان‌هایی که خسارت زیادی دیده، پاسگاه انتظامی روستای دیزادیز است.

وی پیرامون ارزیابی تخریب‌های بوجود آمده گفت:اکیپ‌هایی از هلال احمر و بنیاد مسکن کار ارزیابی در مسیر را انجام می دهند تا پس از جمع بندی نهایی گزارش کامل اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز