خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزارت کشور:

وزیر کشور حکم شهرداری مشهد را به نام سید صولت مرتضوی صادر کرد

کد خبر : ۱۱۲۶۸۵

در این آئین نامه برای تصدی سمت شهرداری در شهرداری‌های درجه ۱۱ و ۱۲ از جمله شهر مقدس مشهد داشتن حداقل کار‌شناس ارشد(فوق لیسانس) با گرایشهای مشخص شده توسط وزارت کشور الزامی است.

ایلنا: معاون عمرانی وزارت کشور با اشاره به اختیاراتی که در تبصره ۱۰ ماده ۷۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ۱۳۷۵ به وزیر کشور داده شده است، از امضاء حکم مرتضوی به عنوان شهردار مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور اظهار داشت: براساس ماده ۷۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که در سال ۱۳۷۵ به تصویب رسیده است شرایط احراز تصدی سمت شهردار به عهده آئین نامه‌ای گذاشته شده است که در سال ۱۳۷۷ به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

وی افزود: در این آئین نامه برای تصدی سمت شهرداری در شهرداریهای درجه ۱۱ و ۱۲ از جمله شهر مقدس مشهد داشتن حداقل کار‌شناس ارشد(فوق لیسانس) با گرایشهای مشخص شده توسط وزارت کشور الزامی است.

خندان دل گفت: در بخش‌های دیگری از این آئین نامه امکان جایگزین شدن مدرک تحصیلی لیسانس به جای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در صورت داشتن تجارت مفید دیده شده، لذا در مورد شهردار انتخابی شورای اسلامی شهر مقدس مشهد مدرک تحصیلی لیسانس جایگزین مدرک تحصیلی فوق لیسانس شده است.

وی در پایان بیان داشت: حکم سید صولت مرتضوی به عنوان شهردار مشهد که امروز به امضای وزیر کشور رسیده است در روزهای آینده به وی ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز