خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون روزانه ۵ هزار نفر از حاشیه‌نشینان مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۹۲

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ رضوی گفت: روزانه بین ۴ تا ۵ هزار نفر از افراد بالای ۴۰ سال ساکن در نواحی حاشیه شهر مشهد در مقابل ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن ذاکریان در این خصوص افزود: هم اکنون ۱۰ پایگاه واکسیناسیون با به کارگیری ۲۵۰ نیرو در مناطق حاشیه شهر مشهد سرگرم واکسینه کردن ساکنان این نواحی است.

وی بیان کرد: در هفته های اخیر و از زمان آغاز اجرای طرح واکسیناسیون جمعیت حاشیه نشین مشهد توسط بسیج جامعه پزشکی تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار نفر از ساکنان این مناطق واکسینه شده اند.

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تاکنون حضوری پررنگ در جبهه مبارزه با ویروس کرونا داشته‌ است و آثار و برکات این حضور پررنگ در همه‌جا به ‌ویژه در مناطق حاشیه شهر مشهد مشهود و ملموس بوده است.

وی تصریح کرد: از زمانی که زنگ خطر موج پنجم ویروس دلتا در مشهد به صدا درآمد نیروهای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با روحیه‌ مثال‌ زدنی خود وارد میدان جدیدی از نبرد با این ویروس منحوس شدند که یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بازه زمانی واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد بوده، که نقش قابل توجهی در حفظ سلامت ساکنان این مناطق داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز