خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش نیشابور مطرح کرد؛

اعتیاد آنلاین دانش‌آموزان یکی از پیامدهای شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۰۷

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: اعتیاد آنلاین و آسیب‌های جسمانی مانند چاقی در بین دانش‌آموزان یکی از پیامدهای شیوع کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کلیدری در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت افزود: شیوع کرونا موجب افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل شده و طبق آخرین آمار در شهرستان یک هزار و ۲۰۰ بازمانده از تحصیل داریم و با آنالیزی که انجام شد از این تعداد ۲۷۰ نفر جذب شدند و جذب تعداد باقیمانده را در دستور کار قرار داده‌ایم. 

وی اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته ۲ هزار نفر افزایش ثبت نام داشتیم که درصد بالاتری را دانش آموزان را مقطع ابتدایی تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: سلامت دارای ابعاد مختلف روحی و روانی است که برای حفظ آن باید برنامه‌ریزی و توجه ویژه صورت گیرد و آموزش و پرورش نیازمند گفتمان‌سازی، درک مشترک، همکاری و تعامل سازنده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال کارگروهی متشکل از اولیا و مربیان، معلمان و صاحب‌نظران تشکیل شده و به تحلیل آسیب‌ها و تعیین راهبردها برای سال آینده تحصیلی پرداخته‌ایم و همه تلاش ما بر این است که تعامل‌مان با اولیا اقنایی بوده و به درستی در جریان واقعیت‌های مدرسه و نظام آموزشی قرار بگیرند و در این چارچوب جلسات کارگاهی با مدیران شروع شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور اعلام کرد: واکسیناسیون دُز دوم معلمین در نیشابور آغاز شده است و تعداد واکسن‌های تزریق شده نیشابور و شهرهای اقماری تحت پوشش آموزش و پرورش از مرز ۶ هزار نفر گذشته است و نیشابور نخستین شهری هست که پایگاه واکسیناسیون را برپا کرد و بیشترین پوشش فرهنگیان را هم در بخش واکسیناسیون در نیشابور داشته‌ایم.

کلیدری با اعلام اینکه سال تحصیلی گذشته با همکاری معلمان نیشابور هزینه خرید تبلت برای ۳۰دانش‌آموز فراهم‌ شد تصریح کرد: یکی از محورهای آموزش و پرورش فضاهای آموزشی است و متاسفانه در این زمینه سرانه ما در متوسطه از سرانه استان عقب‌تر است اما با این‌ حال در ارزیابی‌ها در مقطع متوسطه رتبه دوم استان را کسب کردیم و در کنکور هم ۸۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ داریم که ۲ رقمی و ۳ رقمی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز