خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۴ پروژه آبرسانی در دهستان بیلند گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۵۷

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد از افتتاح ۴ پروژه آبرسانی در دهستان بیلند گناباد با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد سالاری سرپرست امور آبفای گناباد در مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی بیلند گفت: طرح آبرسانی به دهستان بیلند شامل ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ، ساخت ایستگاه پمپاژ شناور، اصلاح شبکه توزیع به متراژ ۱۷۰۰ متر و بازسازی بیش از ۱۲۰ انشعاب آب و توسعه خط انتقال و شبکه توزیع به متراژ ۱۱۰۰ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید که گامی بزرگ در راستای رفع مشکل آب این روستای بزرگ و پر جمعیت است.

در ادامه حامد قربانی فرماندار گناباد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آبفا  و ارائه گزارشی از برنامه های هفته دولت گفت: سال سختی را به لحاظ کمبود نزولات آسمانی و منابع آبی سپری می‌کنیم که این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با مدیریت منابع، از قطعی آب جلوگیری کنیم و در همین راستا نیز آبفای گناباد اقدامی خوبی را انجام داده است.

دهستان بیلند، با حدود شش هزار نفر جمعیت، یکی از بزرگترین روستاهای گناباد در پنج کیلومتری شمال مرکز شهرستان و در بخش مرکزی واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز