خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

ابلاغ حکم ایجاد شهرداری رادکان از سوی وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۹۰

استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته آینده حکم ایجاد شهرداری "رادکان" از وزارت کشور ابلاغ و به‌زودی شهرداری این شهر تازه‌تاسیس فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در سفر به شهرستان چناران با حضور در جمع مردم رادکان افزود: پنج میلیارد ریال هدیه به شهرداری رادکان اختصاص می‌یابد و به زودی با ابلاغ حکم، شهردار رادکان نیز منصوب می‌شود.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص های سلامت در شهر رادکان گفت: ایجاد اورژانس در نشست جمع بندی سفر یک روزه به شهرستان چناران بررسی و برای ایجاد آن دستورهای لازم به مدیران داده خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی موظف است ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری رادکان را تامین کرده و در اختیار این شهرداری قرار دهد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشکری و قدمت تاریخی شهر رادکان گفت: برج نجومی و تاریخی رادکان، ظرفیت گردشگری این شهر است و طرح مطالعات گردشگری رادکان تا پایان سال جاری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعریف می شود تا با توجه به ظرفیت های گردشگری منطقه بتوان در قالب پرداخت وام های ارزان قیمت برای توسعه گردشگزی منطقه اقدام کرد.

معتمدیان ادامه داد: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز موظف است مطالعات جامعی برای مدیریت آب رادکان و استفاده مطلوب از منابع آبی رودخانه دائمی منطقه انجام دهد.

وی با تاکید بر اجرای طرح های آبخیزداری شهر رادکان گفت: اداره کل منابع طبیعی استان لازم است اجرای بند یا اجرای طرح های آبخیزداری لازم را به منظور بهره برداری مطلوب در بخش کشاورزی منطقه انجام دهد و اعتباراتی نیز برای احیا و بازسازی قنوات شهر رادکان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز