خبرگزاری کار ایران

عدم ارائه مستندات کافی برای تغییر نتیجه انتخابات شورای شهر سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۳۴

امام جمعه سبزوار گفت: معترضان به نتایج انتخابات شورای شهر سبزوار مستندات کافی ارائه نداده اند و به همین دلیل مسئله اعتراض به جایی نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در نشستی با حضور خبرنگاران گفت: اعتراض معترضین به نتایج انتخابات از طریق وی به مسئولان مربوطه منعکس شده است اما برای تغییر در نتیجه انتخابات مستندات کافی نبوده و از این رو مسئله اعتراض کار به جایی نبرده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه در خصوص مشکلات و موضوعات مختلف همچون حقوق معوقه کارگران شهرداری، توزیع نامناسب اقلام خوراکی نظیر روغن و... با مردم در ارتباط است افزود: صدای اعتراض کارگران را به شهرداری رسانده ایم و تذکر نیز داده شده، به اصناف نیز تذکر داده ایم و از اداره صنعت، معدن و تجارت نیز خواستیم برای توزیع بهتر اقلام این مسئولیت را به اصناف واگذار کند اما موضوع این است که گاهی این ارتباطات به صورت خصوصی با مسئولان است و رسانه ای نمی‌شود.

مقیسه در بخش دیگری از صحبت های خود نیز با توجه به مسئله کرونا و ضرورت مقابله با آن اضافه کرد: گند زدایی و ضدعفونی معابر، تولید و توزیع ماسک و به ویژه تسریع در روند واکسیناسیون با حمایت و در نظر گرفتن اماکنی نظیر مصلای سبزوار صورت گرفته است که از این نظر شهرستان سبزوار جزو پیشتازان مقابله با کرونا است.

امام جمعه سبزوار در خصوص گمانه زنی ها برای الحاق برخی از شهرستان های همجوار به خراسان شمالی گفت: به صورت خصوصی با امامان جمعه شهرستان ها گفت‌وگو کرده‌ام و از آن ها خواستم این موضوعات را در تریبون نماز جمعه اعلام نکنند چرا که رابطه سبزوار با شهرستان های خود جدا نشدنی ست.

وی در خصوص شیوه انتخاب نماینده ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی نیز توضیح داد: روند قانونی در این باره طی شده و قانون صراحتا اعلام نکرده که برای انتخاب نماینده باید انتخابات برگزار شود اما به منظور توجه به دغدغه خبرنگاران جلسه ای با حضور آن ها در این باره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز