خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۸۸

به منظور افزایش تعاملات فرهنگیبین اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در راستای افزایش تعاملات فرهنگی تفاهم نامه همکاری بین حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با مجتبی محمودی، مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی امضاء شد.

در ابتدا مجتبی محمودی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با تشکر از نگاه ویژه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به رسانه و اصحاب رسانه گفت: امسال برای اولین بار همزمان با روز خبرنگار هیات شهدای رسانه برگزار می شود، این هیات به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری‌های این قشر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار شاخک حسی و عصبی جامعه است، افزود: امیدوارم بتوانیم با کتاب این دوست و یار دیرین انسان بار دیگر در جامعه روحیه ای ناب و تازه تزریق کنیم تا علاوه بر پرکردن ایام فراغت مردم باعث نشاط و خدمت رسانی بهتر در جامعه شویم.

علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امروزه با توجه به شرایط کنونی جامعه باید از ظرفیت رسانه ها به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق حسینیه کتاب در سالهای گذشته افزود: امسال نیز بنا داریم با بهره گیری از مخاطب خوب و وفادار خود این حسینیه را همزمان با روز اول محرم بصورت مجازی و در بخش‌های مختلف برگزار کنیم.

سبزیان با اشاره به اینکه در جامعه امروز هر شهروند یک خبرنگار است، گفت: می‌توان با افزایش همکاری‌های فی مابین از این موضوع به عنوان یک فرصت  در راستای آموزش شهروند برای انتشار خبرهای سطح شهر  استفاده کنیم به صورتیکه شهروند بداند خبر را چگونه و با چه محتوایی منتشر کند تا از فرافکنی و تشویش اذهان عمومی جلوگیری شود.

طی تفاهم نامه فی مابین دو دستگاه مقرر شد اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای عضویت سراسری رایگان بازنشستگان و نیمه بهاء برای خبرنگاران دارای کارت خبرنگاری در کتابخانه های عمومی استان، توسعه منابع کتابخانه های عمومی در حوزه علوم ارتباطات و روزنامه نگاری با هدف تقویت مطبوعات ورسانه های ارتباط جمعی، اعلام برنامه های فرهنگی، نشست کتابخوان ، برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبتهای مختلف درفضای مجازی ویا ازطریق اسکای روم، برگزاری مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی و استفاده از آرم و لوگوی خانه مطبوعات در تبلیغات و معرفی خیرین برجسته و شاخص استان به خانه مطبوعات جهت تشویق دیگران درامر کتابخانه سازی، اهدای کتاب ،تجهیزات و سایرکمکها اقدامات لازم را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز