خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در گفتگو با ایلنا:

مسئله ابومسلم باید هرچه سریع‌تر حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۲

نسبت به رفع مشکلات و حل مسائل پیرامون ابومسلم بسیار امیدوارم و این اتفاق باید هرچه سریع‌تر بیفتد، ولو اینکه تلخی‌هایی را همراه داشته اما زمینه برای تحول اساسی در ابومسلم باید باشد.

ایلنا: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایطی فراهم شود که ابومسلم بتواند در کنار باقی تیم‌ها و در شرایط عادی در مسابقات حاضر شود و شرایط مناسبی داشته باشد، اما نمایندگان در کارهای تخصصی و کار‌شناسی ورود نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد ضمن بیان مطلب فوق افزود: سالیان متمادی شاهد مشکلات مرتبط با ابومسلم بوده‌ایم که این تیم به دلیل همین مشکلات نتوانسته جایگاه خودش را پیدا کند و بتواند باعثدلخوشی و رضایت جوانان این شهر شود.

وی افزود: این مسئله برای ما ناراحت‌کننده بود و بنا به بررسی انجام شده متوجه شدیم بحثمالکیت، مشکل اساسی بوده که چندین سال است دستخوش یک‌سری مسائل و اسناد و از این دست موارد بوده و مسئله دوم بحثمدیریت تیم است و بنابراین درخواست کردیم بحثمالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم با مسئله مدیریت تیم فوتبال ابومسلم از هم تفکیک شود، زیرا بحثمالکیت باشگاه ابومسلم را باید دستگاه قضایی بررسی کند.

پژمان‌فر با اشاره به عدم انجام تعهدات از سوی مدیریت سابق تیم گفت: در آستانه آغاز مسابقات لیگ یک برخی افراد که متولی تیم شده بودند نتوانستند تعهدات مربوط به تیم را انجام دهند و هیچ اقدامی در زمینه حضور ابومسلم در مسابقات نشده بود.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی جلسه‌ای اقدام به بررسی موضوع کردند و به این نتیجه رسیدند که مسئولیت و مدیریت تیم ابومسلم را به آقای سحرخیز بدهند.

وی با بیان اینکه از هرگونه تصمیم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت می‌کند، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان براساس اختیارات پیش‌بینی‌شده در قانون، نقطه نظرات فدراسیون و مجوز‌ها و تکالیف قانونی تصمیم گرفته موضوع را مورد بررسی قرار دهد و امور را پیش ببرد.

پژمان‌فر تأکید کرد: ما نیز از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان دستگاه رسمی کشور در مورد مسئله ابومسلم حمایت می‌کنیم و معتقدیم اداره کل باید حرف آخر را بزند و ما نیز نقطه نظرات آن‌ها را می‌پذیریم.

نماینده مردم مشهد در ادامه افزود: من نسبت به رفع مشکلات و حل مسائل پیرامون ابومسلم بسیار امیدوارم و این اتفاق باید هرچه سریع‌تر بیفتد، ولو اینکه تلخی‌هایی را همراه داشته اما زمینه برای تحول اساسی در ابومسلم باید باشد.

وی گفت: ما نیز باید به جایگاهی برسیم که هر تیمی با استفاده از‌‌ همان نیروهای بومی استان بتواند ظرفیت‌های مطلوب را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز