خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرکل دفتر فنی استانداری مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌های سازمان همیاری در حوزه های فنی و مهندسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۵۴

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در نشست هم اندیشی با مدیرکل دفتر فنی استانداری بر آمادگی این نهاد در جهت همکاری در حوزه های مختلف مرتبط با مباحث فنی و مهندسی و شهری با این اداره کل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در دیدار با مهدی سالیانی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل وترافیک استانداری که با همراهی غلامرضا محمدی معاون اداری و مالی سازمان همیاری انجام شد ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود در سازمان همیاری و همچنین تجربه خوب تعاملات و مراودات پیشین با دفتر فنی استانداری، این آمادگی وجود دارد تا در حوزه های مختلف این همکاریها را تداوم و توسعه بخشیم.

وی افزود: این همکاری‌های می تواند در حوزه های مختلف فنی، مهندسی، تامین تجهیزات و خدمات و ...  برای رفع موانع و پشتیبانی از حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌های استان برنامه ریزی شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به لزوم افزایش تعاملات با اداره کل دفتر فنی استانداری بیان کرد: قطعا با تقویت ارتباطات بین دو مجموعه می‌توان ظرفیتی مطلوب برای کمک به شهرداری‌ها و آبادانی شهرهای استان و رفع بسیاری از نیازمندی‌های این حوزه ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز