خبرگزاری کار ایران

ثبت ۱۶ میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه خانگیران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۴

هدف گذاری ما در طول سال ۹۱ حدود ۱۱ هزار و ۴۰۰ ساعت آموزش بوده است که قریب به ۱۳ هزار ساعت آموزش ویژه پیمانکاران و کارکنان شاغل در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شده است.

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از ثبت ۱۶ میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه خانگیران خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اعزازی‌پور با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، هیچ گونه حادثه ناتوان کننده‌ای از ابتدای بهره برداری از تاسیسات این شرکت اتفاق نیفتاده است و این موضوع در تاریخ پالایشگاه خانگیران بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه ما دو نوع حادثه شامل حوادثانسانی و عملیاتی را داریم اظهارداشت: ما هر موردی را که به واحد اورژانس باشد و این بخش گزارش کند حادثه حساب می‌کنیم و عملا گزارش‌های این بخش بستگی به حضور ماموران بهداری در محل حادثه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آمار حوادثدر سال ۹۰ تا حدودی بالا بود تصریح کرد: با دستور العمل‌ها و آموزش‌های تخصصی مهارتی برای پیمانکاران فصلی، این آمار در سال‌های ۹۱ و طی سال جاری کاهش یافته است.

اعزازی‌پور تاکید کرد: در کل شاهد کاهش ۷۰ درصدی حوادثدر این شرکت بوده‌ایم اما در بخش تعمیرات اساسی، حوادث۷۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری کرده‌ایم تا حوادثدر زمان تعمیرات اساسی کاهش پیدا کند افزود: کار تحت پایش می‌باشد و ما می‌توانیم آمار حوادثرا در زمان تعمیرات اساسی به صفر برسانیم.

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ما برای کاهش حوادثآموزش‌های یک روزه HSE را برای پیمانکاران به محض ورود به پالایشگاه در دستور کار قرار داده‌ایم بیان داشت: در طول دو سال گذشته آموزش‌های تخصصی به پمانکاران افزایش یافته است و حتی دوره بازآموزی پیمانکاران را هم افزایش داده‌ایم.

اعزازی‌پور خاطر نشان کرد: هدف گذاری ما در طول سال ۹۱ حدود ۱۱ هزار و ۴۰۰ ساعت آموزش بوده است که قریب به ۱۳ هزار ساعت آموزش ویژه پیمانکاران و کارکنان شاغل در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز