خبرگزاری کار ایران

آمادگی بهزیستی خراسان رضوی برای دریافت نذورات عید قربان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۶۳

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ پایگاه دریافت نذورات مردمی در استان آماده دریافت گوشت قربانی مردم در عید قربان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود فیروزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس بخشنامه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیرسازمان بهزیستی و بمنظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، دریافت دام زنده ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی شروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح استان و مؤسسات خیریه دارای مجوز از سازمان بهزیستی، نذورات خود را به این اداره کل تحویل دهند. سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می توانند نذورات خود را برای ۶۰۰ هزار مددجوی بهزیستی در جهت حمایت از خانواده های نیازمند،کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و افراد دارای معلولیت به ادارات بهزیستی تحویل دهند.

فیروزی افزود: خیرین و نیکوکاران همچنین می توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به شماره کارت  ۷۸۴۶-۸۷۶۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷   بنام مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در پایان گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی ما این آمادگی را داریم که نذورات مردم را درب منزلشان دریافت کنیم که برای این کار شماره تماس های :۳۸۵۱۸۹۳۱-۰۹۱۵۳۳۲۸۷۹۰-۰۹۹۳۴۲۴۸۳۸۰ از روز قبل از عید قربان آماده پاسخگویی و هماهنگی برای دریافت نذورات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز