خبرگزاری کار ایران

بهسازی و آسفالت ورودی شهر چکنه با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۳۸

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور گفت: عملیات آسفالت گرم در محور نیشابور قوچان ورودی شهر چکنه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ٢٢٠ میلیون تومان اجرایی شد.

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: یکی از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی نیشابور است که در سفر استاندار خراسان رضوی به شهر چکنه و در خواست مردم و مسئولان در خصوص آسفالت باند دوم ورودی شهر چکنه این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای عملیات آسفالت باند دوم ورودی شهر چکنه ۵ هزار و ٨۵٠ مترمربع بوده که با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ٢٢٠ میلیون تومان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور اجرا و پس از تکمیل ایمن سازی آن از طرف شهرداری چکنه به بهره برداری خواهد رسید. 

وی تاکید کرد: امیدواریم با کمک مسئولان مربوط در خصوص تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین تلاش راهداران در اجرای طرح‌های موثر در طول حوزه راه ها شهرستان بتوانیم گامی های موثری برداشته و شاهد کاهش هرچه بیشتر سوانح و ایجاد برقراری تردد ایمن برای کاربران راه، مسافران و زائرین امام هشتم که از راه‌های مواصلاتی این شهرستان عبور می‌کنند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز