خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

بستری روزانه ۲۹۲ بیمار کرونایی در خراسان رضوی/ روزانه ۱۱ نفر جان خود را از دست می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۰۶

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۲۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی قلیان در این باره افزود: ۹۸۰ بیمار کووید ۱۹ هم‌اینک در بیمارستانهای خراسان‌ رضوی بستری هستند و این تعداد همچنان در حال افزایش است. 

وی ادامه داد: شمار مبتلایان بستری روزانه کرونا در خراسان رضوی تاکنون به روزی ۲۹۲ نفر رسیده است. 

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد شمار بیماران بدحال کووید ۱۹ بستری در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی را نیز ۲۴۵ نفر اعلام کرد.

قلیان گفت: هم‌اینک روزانه حدود ۱۱ نفر از بیماران کرونایی در خراسان رضوی روزانه جان خود را از دست می‌دهند. 

وی افزود: جمعیت مبتلایان خراسانی به ویروس کرونا در بخش سرپایی نیز روند افزایشی دارد بطوری که هم‌اینک نتیجه آزمایش طبی ۳۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز پزشکی منتخب با علائم مشکوک در بخش سرپایی مثبت است.

وی ادامه داد: وضعیت کنونی شیوع کرونا در خراسان رضوی، جدی گرفتن رعایت پروتکلهای بهداشتی را از سوی عموم مردم به ویژه در موج پنجم طغیان این ویروس بسیار مهم و موکد کرده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با این حال و همچنین با وجود تکرار هشدارها نسبت به خطر سویه دلتای ویروس کرونا، میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در استان خراسان رضوی به زیر ۵۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز