خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مردمی رئیسی در خراسان رضوی:

جبهه وفاق یاری‌گر دولت مردمی خواهد بود/ خواسته های مردمی را مطالبه خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۱۹

رئیس ستاد مردمی رئیسی در خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ کانون به این تشکل پیوستند و به دنبال این هستیم با هم افزایی ظرفیت های مختلف انرژی بیشتری را در جامعه به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید هادی طباطبایی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از دوستان تمایل ندارند کار حزبی و جناحی انجام دهند بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و دیدگاه های  رئیس جمهوری منتخب، در قالب یک تشکل مردم نهاد، تشکلی اجتماعی مدنی با روابط عاطفی اجتماعی و همدلی و تعاون دوستان را گرد هم آوردیم و این تشکل پس از انتخابات شکل گرفت.

طباطبایی اظهار کرد: قصد داریم با توانمندی و ظرفیت دوستان در خصوص خواسته های مردم مطالبه گری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ تشکل به جمع ما پیوسته اند اظهار کرد: چند تشکل ما به صورت اختصاصی به جوانان مربوط می شود و با به کارگیری آموزه های رهبری و رئیس جمهور منتخب به دنبال این هستیم که این قشر تاثیر گذار جامعه با برنامه ریزی جدی و هدفمند به فعالیت بپردازند.

طباطبایی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که جوانان با انگیزه ما به جبهه وفاق نپیوندند کمتر شاهد کارایی و حضور پر رنگ آنان در تصمیم گیری ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز