خبرگزاری کار ایران

بوستان مادر و کودک در مشهد به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۳۶

بوستان مادر و کودک با هدف ارائه خدمات به مادران و کودکان در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بوستان مادر و کودک با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت امروز پنجم تیرماه در مشهد به بهره برداری رسید؛ از جمله بخش‌های این مجموعه می‌توان به زمین ورزشی، وسایل بازی، بخش سرگرمی و فضای استراحت اشاره کرد.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد در آیین افتتاح بوستان مادر و کودک گفت: مجموعه بوستان مادر و کودک باید فضای شادی هم برای مادران و هم برای کودکان باشد و بهره‌برداری درست از این مجموعه کمتر از ساخت آن نیست؛ با مشارکت همراهان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید این اتفاق بیفتد.

وی خطاب به مادران مشهدی افزود: نگاه ما، نگاهی انتقادی به مادران شهر است؛ اینکه ما فرض کنیم مادری انتهای وظایف است، بدون تردید فکر اشتباهی است. مادرشدن پایان این مسیر نیست؛ مادر وظیفه دارد به خودش برسد، ورزش کند، لذت ببرد.

شهردار مشهد ادامه داد: از امروز اگر مادران شهرمان به خودشان نرسند، می‌شود به آن‌ها خرده گرفت که چون فرزند دارند، به خودشان نمی‌رسند. مادری که به خودش نرسد، قطعا فرزند خودباخته‌ای تربیت می‌کند.

کلائی بیان کرد: در چهارگوشه شهر باید این‌گونه بوستان‌ها ایجاد شود و این منوط به استقبال مادران است؛ ایده این مجموعه را شهردار منطقه ارائه کرد. خوشبختانه همه پروژه‌های بزرگی که در منطقه داریم، به‌درستی درحال انجام است؛ همکاران ما در حوزه شهرسازی همیشه پای کار بودند. اگر مجریان امر وظیفه‌شناس باشند، کار نهایی موفق‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز