خبرگزاری کار ایران

آغاز غربالگری بیش از ۱۱هزار نیروی کارگری شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۰۸

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: معاینات ادواری رایگان ۱۱ هزار نفر از نیروهای کارگری شاغل در حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در این خصوص گفت:  یکی از رایج ترین انواع معاینات شغلی، معاینات دوره‌ای و سالانه است که می تواند با شناسایی اولیه و زودهنگام بسیاری از بیماری ها و امراض ناشی از کار، در حفظ سلامت نیروهای کارگری نقش داشته باشد.

او افزود: در این طرح که با مشارکت مرکز پزشکی شهرداری مشهد در حال انجام است، بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری شامل ۶ هزار نفر نیروی کارگری خدمات شهری و ۵ هزار نفر نیروی کارگری فضای سبز، از نظر آزمایش کامل خون، تست های عملکردی کبدی، تست هپاتیت، نوار قلب  مورد سنجش و غربالگری قرار می‌گیرند.

 معاون خدمات شهری شهرداری مشهد  ادامه داد: در این طرح و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص، نیروهای کارگری بر اساس جدول زمان بندی شده و با رعایت توصیه های بهداشتی به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا به تفکیک مناطق ۱۳ گانه، با مراجعه حضوری به مراکز پزشکی شهرداری مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

یعقوبی بیان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در این معاینات، نیروهای بالای ۴۰ سال تحت آزمایشات تکمیلی نظیر بررسی میزان بینایی، تست قلب و ... قرار خواهند گرفت و از ابتدای این طرح تاکنون بالغ بر ۳۰۰۰ هزار نفر از نیروهای کارگری مورد ارزیابی و غربالگری سلامت قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز