خبرگزاری کار ایران

تبدیل ستادهای رئیسی پس از انتخابات به قرارگاه‌های جهادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۲۸

سخنگوی ستاد شورای وحدت ابراهیم رئیسی در خراسان رضوی گفت: ستادهای رئیسی پس از انتخابات به قرارگاه‌های جهادی خدمت رسانی تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یاسرظریفی سخنگوی ستاد شورای وحدت ابراهیم رئیسی در خراسان رضوی در اولین نشست خبری پس از پیروزی وی در انتخابات ۱۴۰۰ در جمع مردم روستای تقزسفلی اظهارکرد: درود خدا بر امت و ملتی که از ابتدای تاریخ در مقابل طاغوت ایستاده و هنوز هم پای کار انقلاب و در برابر تفکرات طاغوتی از پا ننشسته است، تفکرطاغوتی اینجاست که نگاه "مرکز و پیرامون" داشته باشیم، اینکه جوانان ما به خاطر بیکاری به ورطه انواع مشکلات بیفتند.

ظریفی تاکید کرد: پیامی مهمی را برای ستادهای رئیسی در استان داریم و جای اعلام آن در یک سالن مجلل در مشهد، تصمیم گرفتیم با حضور خبرنگارانی که سختی راه را هم به جان خریدند، به این روستای محروم و دورافتاده مرزی بیاییم و به همه بگوییم که کار‌تمام نشده است. هم مردم باید در میدان باشند و هم ستادهای رئیسی باید به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی افزود: ستادهای رئیسی در تمام خراسان رضوی و ایران تبدیل به قرارگاه‌های جهادی خدمت رسانی به مردم می‌شود. این شبکه عظیم مردمی تبدیل خواهد شد به محلی برای مطالبه حق و رفع مشکلات و مسایل مردم.  

ظریفی با بیان اینکه با حضور و در میدان بودن مردم آماده فتح قله‌های بزرگ هستیم، گفت: تغییر از زمانی که مردم رای خود را به صندوق انداختند شروع شده، تغییر ازسطح ناکارآمدی به کارآمدی.

 سخنگوی ستاد شورای وحدت رئیسی در خراسان رضوی یادآور شد: انتصابات در دولت مردمی براساس شایسته‌سالاری است و کسانی که در ستادهای رئیسی مشغول خدمت بودند هیچ توقعی نداشته و صرفا برای ادای تکلیف پای کار انقلاب آمدند.

مولوی غلام‌رسول علی خواجه، امام جماعت این روستا نیز در این جلسه گفت: رسول الله خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته است و باید مسوولین این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: در دولت فعلی که به اسم تدبیر و امید آمد، ما فقط بی‌تدبیری دیدیم و ناامیدی، ولی امیدمان هنوز به دولت آقای رئیسی هست که شرایط را تغییر و امید را به جامعه برگرداند.

وی با اشاره به برخی مشکلات روستا گفت: مشکل نبود آب شرب مهمترین معضل مابود که با پیگیری آقای ظریفی در سال ۹۴ حل شد ولی هنوز مشکل آب برای کشاورزی و دامداری وجود دارد. ما اراضی خوب و زیادی برای کشاورزی داریم ولی قنات روستا خشک شده و امکان آبیاری زمین‌هارا نداریم.

مولوی علی‌خواجه ادامه داد: دامداری شغل اصلی مردم این منطقه است، ولی کمبود آب و گران بودن نهاده های دامی و بدتر از همه ارزان شدن قیمت دام باعث شده ضررهای جبران ناپذیری به مردم برسد. 

وی عنوان کرد: اینجا مدرسه راهنمایی برای تدریس پسران و دختران نداریم و بچه های ما مجبورند بعد از کلاس ششم ترک تحصیل کنند.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت این روستا که ۵هزار نفر را پوشش خود دارد فاقد ساختمان بوده و فعلا در محل دهیاری مستقر است.

علی خواجه یادآور شد: نبود شغل در منطقه باعث شده جوانان ما به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند و اتفاقات و مشکلات زیادی نیز برای آنها بوجود می‌آید.

در این برنامه جمعی از خبرنگاران وعکاسان رسانه‌های استان از مشهد و تربت جام حضور داشته و پس از پایان جلسه از قنات خشک شده روستا نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز