خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس کمیته کار و تشکل‌های کارگری ستاد رئیسی در خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۶۱

احسان سهرابی به عنوان رئیس کمیته کار و تشکل‌های کارگری ستاد پویش حامیان ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی منصوب شد.

احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد افزود: با توجه نقاط ضعفی که در فرآیند دولت‌ها در حوزه کارگری وجود داشت و وضعیت کارگران از سال ۱۳۶۹ که قانون کار تصویب شده ، تاکنون بهبود پیدا نکرده است و هر روز شاهد نوسانات نرخ بیکاری بودیم و اکنون در خراسان رضوی  با پتانسیل بسیار بالا کمیته کار و تشکل‌های کارگری شروع به کار کرد.

وی افزود: امرو، مفتخر هستیم ابراهیم رئیسی در  نشست با نمایندگان کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور مطالبات کلان کارگری را استماع کرد و با حضور در واحد تولیدی اهمیت اقتصاد، معیشت و مشکلات کارگران را جزء دغدغه های اساسی دولت خود اعلام داشت.

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور ادامه داد: با توجه مؤلفه های دولت ایران قوی که تصمیمات آن یکی از اقشار بزرگ کشور را تحت الشعاع  قرار خواهد داد رؤسای ستاد شهرستان ها نیز مشخص شدند.

سهرابی در پایان گفت: به منظور عدم اسراف و بریز بپاش تبلیغات ستادها، پویش حامیان در خراسان رضوی از هرگونه هزینه محیطی پرهیز و در فضای مجازی کار خود را شروع کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز