خبرگزاری کار ایران

ضرورت مناسب سازی معابر سبزوار برای توان‌یابان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۶۸

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر لزوم اجرای مناسب سازی معابر و ادارات برای توانیابان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مجتبی علوی مقدم در این خصوص اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و همچنین افزایش سن سالخوردگی جامعه، به سمتی می رویم که فضاها و محیط های شهری خاص معلولان و توان‌یابان نیست.

وی با بیان اینکه در سنین جوانی افرادی هستند که دچار پادرد، کمر درد، مشکلات ستون فقرات و غیره شده اند افزود: نوع تغذیه و مشکلات معیشتی شرایط سختی را وجود آورده که با وجود علم و تکنولوژی و فناوری های لازم، دچار مشکلات سلامت جسمانی شده ایم.

او ادامه داد: از هیچ دستگاهی کم کاری در این باره پذیرفته نیست مخصوصا برخی از ادارات همانند شهرداری که رفت و آمد مردم زیاد است، باید سریعتر نسبت به این مسئله ورود پیدا کنند.

وی درباره مصوبات این جلسه گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید برنامه مشخصی نسبت به مناسب سازی و اقدامات اجرایی خود دراین خصوص برای سال جاری داشته باشند.

فرماندار سبزوار افزود: شهرداری سبزوار موظف است در صدور پروانه ساختمانی و مجتمع ها و دستگاه های اجرایی ضوابط و مقررات مناسب سازی را به صورت کتبی اعلام نماید و در موقع صدور پایان کار ضمن کنترل این موضوع اگر قصوری صورت گیرد، شهرداری باید پاسخگو باشد.

علوی مقدم در پایان یادآور شد: در تمامی پارک‌ها و معابر باید اقدامات لازم برای تسهیل در رفت و آمد توانیابان صورت گیرد و دستگاه های مرتبط باید چشم انداز آینده خود در خصوص مناسب سازی محیط های ادارات را تبیین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز