خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان مربوط انجام شد؛

افتتاح ۱۸ خانه هلال و رونمایی از نقشه خطرپذیری شهر نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۶۳

رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در نیشابور راه اندازی خانه های هلال را طرحی مبتکرانه و موثر در ارتقای سطح پاسخگویی به حوادث و رسیدن به آمادگی و جامعه تاب آور دانست.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از مشهد ، عطا دورانی،در آیین افتتاح ۱۸ خانه هلال در نیشابور که همراه با رونمایی از نقشه خطرپذیری این شهر و نیز ارائه طرح های استارت آپ(دانش بنیان) ویژه هلال احمر که امسال در نیشابور برگزار شد اظهار کرد: مفهوم خانه هلال توانمدسازی جوامع و استفاده از مردم برای نیازهای جوامع است که در راستای استراتژی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ بوده و وظیفه فدراسیون حمایت از هلال احمر در دستگیری از ضعیفان است.

وی راه اندازی خانه های هلال را ابتکاری و موثر در پاسخگویی به حوادث و رسیدن به آمادگی و جامعه تاب آور دانست.

همچنین دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران گفت: خانه های هلال قدرت ما در پاسخگویی و تاب آوری را بالا برده است.

 محمد حسن قوسیان مقدم با بیان اینکه در زلزله اخیر خانه هلال توانست کمک خوبی برای مردم در حادثه باشد اظهار کرد: خانه های هلال در کار آفرینی و مسایل اقتصادی و اجتماعی می توانند فعال باشند و در واقع با حضور اهالی یک روستا خانه هلال با اجرای وظایف هلال احمر در گستره ای کوچکتر خدمات بسیاری را می شود ارائه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز