خبرگزاری کار ایران

تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان خوشاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۰۷

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم مطالبات به حقی دارند که باید پاسخ داده شود، گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی باید به موقع اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفر به شهرستان خوشاب که با حضور نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مقامات محلی برگزار شد اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی به دنبال شناسایی مشکلات هر منطقه هستیم تا در ادامه به عنوان یک برنامه، مبنای پیگیری‌ها قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: در همین راستا مطالباتی که شاید سال‌ها به‌ دلیل عدم تصمیم گیری به موقع به صورت مشکل لاینحل باقی مانده بوده، در این سفرها باز شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به ۱۵ شهرستان استان سفر کرده است، گفت: برنامه‌های اجرایی مصوب شده در سفرهای شهرستانی کارشناسی و زمانبندی شده که تاکنون آثار و برکات خوبی داشته است.

معتمدیان ضمن بیان اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی باید به موقع اجرایی شوند، خاطرنشان کرد: این بازدید میدانی از مناطق محروم استان باعث می‌شود، مدیران نسبت به مشکلات و ظرفیت‌های استان اشراف داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی باید برای برآورده کردن مطالبات مردمی استفاده شود.

وی با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: یکی از مهم ترین فرایندها و رویدادهای سیاسی کشور از جمله انتخابات ۱۴۰۰ را پیش رو داریم و در استان تلاش خواهیم کرد که به وظایف حاکمیتی و قانونی خود عمل کنیم.

معتمدیان در جریان سفر خود به شهرستان خوشاب از بخش‌های مختلف شهرهای نوده انقلاب و سلطان‌آباد، روستاهای ترخاص و ینگ بازدید و از نزدیک با مردم محلی دیدار و در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی همچنین ضمن دیدار با خانواده جانباز و آزاده حسینعلی مشکانی، با حضور در مزار شهدای گمنام شهر سلطان آباد و روستای شم آباد یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

پیش از این جلسه استاندار خراسان رضوی در قالب برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شریف شهرستان خوشاب به صورت چهره‌به‌چهره دیدار داشت و ضمن استماع مشکلات آنان، دستورات مقتضی را برای حل این مشکلات صادر کرد.

در این جلسه بیش از ۵۰ مصوبه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر خوشاب در حوزه‌های زیرساختی از جمله عمران شهری، آبرسانی، گازرسانی، پوشش دهی تلفن همراه و اینترنت، آسفالت جاده‌ها و یادمان شهدا به تصویب رسید.

همزمان با سفر استاندار جلسات ستاد تسهیل نیز در شهرستان‌ها در راستای پشتیبانی و رفع موانع تولید برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز