خبرگزاری کار ایران

کتابخانه مهریز مشهد تجهیز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۵۱

به همت خیر، عضو هیأت مدیره و خزانه دار مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی کتابخانه تازه تأسیس مهریز مشهد تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد به همت مرتضی کرباسی، خیر، عضو هیأت مدیره و خزانه دار مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی کتابخانه تازه تأسیس مهریز شهرستان مشهد تجهیز می شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: هدف اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ ایجاد کتابخانه در تمامی نقاط استان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها است.

وی افزود: برای تحقق شعار ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ابتدا باید ابزار کار که همان کتابخانه و کتاب است برای تمامی اقشار جامعه در تمامی مناطق فراهم شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به کتابخانه مهریز مشهد گفت: طی تعاملات صورت گرفته شهرداری مشهد اقدام به ساخت کتابخانه ۲۸۰ متری در  محله مهریز مشهد نمود که به زودی قابل بهره برداری می باشد.

در ادامه مرتضی کرباسی، خیر و خزانه دار مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد فضاهای فرهنگی در مناطق حاشیه شهرستان مشهد کمک هزینه ای برای تجهیز کتابخانه مهریز به اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اهدا شد.

وی با اشاره به ایام کرونا افزود: این همیاری با هدف ایجاد روحیه و نشاط و کمک به پرکردن ایام فراغت جامعه بالاخص نسل جوان حاشیه شهر انجام گرفت.

 هزینه تجهیز کتابخانه مهریز شهرستان مشهد بالغ بر دو میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز