خبرگزاری کار ایران

طرح واکسیناسیون کرونا طبق برنامه در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۹۸

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شاهد همراهی و همکاری خوب تاسیسات گردشگری در روند اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت محدودیت ها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجتماعات سردار سلیمانی استانداری برگزار شد، افزود: خوشبختانه مشهد دارای یکی از بهترین بیمارستان های کشور به نام شهید هاشمی نژاد است که تجهیز و افتتاح شده است.

وی بدون اشاره کمی و کیفی به نیازهای بیمارستان های استان، ادامه داد: تعدادی از بیمارستان های استان بخصوص در شهرستان های کمتر برخوردار و نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیازمندی‌هایی دارند که در نامه‌ای آنها را به وزیر ارائه کرده و خواستار تامین آن هستیم.

وی با بیان اینکه روند رعایت پروتکلهای بهداشتی در بخش های مختلف استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حد مطلوب و قابل توجهی قرار داشته و دارد، اظهار کرد: این پروتکلها در بخشهای مختلف حرم رضوی توسط آستان قدس رضوی و در برپایی مراسم و همچنین بخش گردشگری و اقامتی در حد مطلوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی ۵۰ درصد از اماکن گردشگری و اقامتی کشور را دارد، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همراهی و همکاری خوب تاسیسات گردشگری در روند اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت محدودیتها بوده ایم.

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از همه بخش های همکار و مجری در اجرای محدودیتهای کرونایی استان، گفت: نیروهای هلال احمر، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر با همراهی نیروی انتظامی همکاری خوبی را از خود نشان داده اند.

معتمدیان گفت: جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان نیز با حضور موثر، مستمر و در روزهای مشخص هفته با حضور پررنگ اعضا و فرمانداران شهرستان ها برگزار می‌شود و خوشبختانه در این مسیر موفقیت های خوبی نیز حاصل شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با اشاره به اجرای واکسیناسیون کرونا در استان، افزود: خوشبختانه اجرای طرح واکسیناسیون طبق برنامه و با موفقیت در حال انجام است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به همکاری خوب و موثر وزیر بهداشت در اجرای پروژه بیمارستان ۵۱۸ تختخوابی حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی بیش از ۵۰ مرکز بهداشتی و درمانی در حاشیه شهر مشهد، شاهد افزایش سرانه بهداشتی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز