خبرگزاری کار ایران

سرپرست ستاد انتخابات استان خبر داد؛

رد صلاحیت‌ مجدد ۵۷ درصد کاندیدا‌های شورای شهر در هیأت عالی نظارت خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۲۲

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بررسی صلاحیت‌ داوطلبان شورای شهر در هیأت عالی نظارت خراسان رضوی به اتمام رسیده و نتایج رسیدگی به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدعلی نبی پور سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر طبق بررسی‌های انجام شده از ۶۱۰ نفری که در مراحل قبل از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند، ۱۶۲ نفر یعنی ۲۷ درصد از سوی هیأت عالی نظارت استان تأیید صلاحیت و مجدداً ۳۴۷ نفر یعنی ۵۷ درصد کاندیدا‌ها رد صلاحیت شدند.

 او افزود: بیشترین میزان رد و تأیید صلاحیت‌ها در شهرستان مشهد با ۱۲۶ نفر رد صلاحیت و ۲۵ نفر تأیید صلاحیت انجام شده و بعد از مشهد شهرستان‌های سبزوار با ۲۴ نفر رد صلاحیت و تربت حیدریه با ۱۹ نفر رد صلاحیت بیشترین آمار افراد رد صلاحیت شده را در هیأت عالی نظارت دارند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان‌های مه‌ولات، داورزن و بجستان نیز هیچ فردی رد صلاحیت نشده است. در این راستا بر طبق قانون انتخابات کاندیدا‌های رد صلاحیت شده در صورت اعتراض می‌توانند ظرف چهار روز اعتراضات خودشان را به هیأت مرکزی نظارت در تهران ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز