خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان رضوی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۴۸

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح منع تردد‌های برون شهری برای تمام شهر‌های با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از ساعت ۱۴روز سه‌شنبه این هفته تا ساعت ۱۲شنبه هفته پیش‌رو به طور کامل اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص آخرین جزئیات طرح منع تردد‌های درون شهری گفت: از روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ به طور کامل تمام تردد‌ های بین شهری ممنوع می‌شود و در تمام مسیر‌های بین شهری با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی‌شود.

او با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت‌ های برون شهری خواهد داشت افزرود: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز سه‌شنبه این هفته تا ساعت ۱۲ روز شنبه هفته پیش رو اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: خودرو‌ هایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت‌ های اعمال شده را رعایت نکنند در شهر‌های با وضعیت قرمز به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های با وضعیت زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

دهنوی بیان کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه‌شنبه در تمام کشور به طور کامل اجرا می‌شود و یقینا تمام خودرو‌ های متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز