خبرگزاری کار ایران

فرماندار فریمان خبر داد:

بازگشایی راه‌های ارتباط روستایی مسدود شده بر اثر سیل در فریمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۰۵

فرماندار فریمان گفت: روز گذشته بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل و مسدودی هفت راه‌ روستایی این شهرستان شد که پس از چند ساعت با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی صفایی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه فریمان منطقه کوهستانی محسوب می‌شود در معرض بارش‌های فصلی با شدت فراوان قرار دارد، باران روز گذشته سبب جاری شدن آب همراه با گل و لای فراوان و با شدت بالا در مسیر جاده شد.

وی با اشاره به آزادسازی یک دستگاه خودروی سنگین و ۶ دستگاه خودروی سبک گرفتار در سیل روز گذشته افزود: در ساعات اولیه مسدود شدن مسیر راه‌های روستایی با تلاش چهار ساعته نیروهای راهداری مسیر پنج روستا بازگشایی و تلاش‌ها تا شب گذشته ادامه داشت و پس از آن مسیر هفت روستای مسدود شده مجدد باز و تردد در جریان است.

صفایی بیان کرد: آب سرریز از شدت باران به سمت سد فریمان هدایت شد و اکنون خوشبختانه آب فراوانی در سد ذخیره شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ضمن تقدیر از همکاری دهیاری‌ها در زمان بحران توضیح داد: با توجه به تاکیدات دهیاران به کشاورزان و دامپروران و انجام تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از بارش باران و جاری شدن سیل خوشبختانه خسارتی به دامپروری، اراضی باغی و کشاورزی وارد نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز